ניקיון משרדים

שיתוף

לרמת ואיכות ניקיון המשרדים חשיבות רבה בימינו. אם בעבר, ניקיון בסיסי סיפק את בעלי המשרדים, הרי שכיום ברור לכל כי לרמת הניקיון ולנראות המשרד השפעה ישירה על תדמית העסק בעיני המבקרים בו ועל מיצובו ולכן אין כל מקום לפשרות.

עסקים רבים, חברות וארגונים משקיעים רבות ברכישת או השכרת משרדים מרשימים, לשם יצירת תדמית חיובית בעיני קהל לקוחותיהם הפוטנציאליים, לקוחותיהם הקיימים, שותפיהם וספקיהם. עם זאת, לשם יצירת רושם חיובי בעיניי המבקרים, בעיקר כשמדובר ברושם ראשוני, כמו גם ליצירת סביבת עבודה נעימה לעובדי ומנהלי העסק, יש לדאוג לסביבה עסקית נקייה ומטופחת למשעי.

לכן, בבואכם לבחור חברת ניקיון, יש להקפיד ולשים לב למספר קריטריונים חשובים:

תדירות הניקיון – בהתאם לגודל המשרדים ואופי הפעילות (אזורי קבלת קהל, חדרי ישיבות והדרכות, מטבח וחד אוכל וכו'), יש להגדיר את תדירות הניקיון עבור כל אחד מחללי המשרד. זאת, על מת להבטיח את השמירה על סטנדרט גבוה של ניקיון, במיוחד בחללים בהם ישנה פעילות רבה ותנועה ערה של אנשים.

לו"ז וקביעת מטלות – יש לקבוע לוח זמנים לכל אחת ממטלות הניקיון, על מנת לוודא שאף אחת מהן לא נשכחת (ניקיון חלונות, שאיבת אזורים עם שטיחים, ניקיון פתחי מיזוג, ניקיון אבק ממשטחים ופרטי דקורציה וכו').

ניסיון ומקצועיות – לשם מתן ניקיון בסטנדרטים גבוהים, נדרשים ניסיון, מקצועיות ורצינות מצד נותני השירות. ללא כל אלו, רמת הניקיון ורמת האכפתיות של האחראים על פעילות זו לא תעמודנה ברמה הנדרשת וההולמת את העסק ותדמיתו.

שירותים משלימים – מתן מענה לצרכי הניקיון אינו מספק לשם שמירה על סביבה מטופחת ועל נראות הולמת של העסק. לשם כך נדרשים גם פתרונות משלימים כדוגמת טיפול בבעיות תחזוקה, תיקוני מפגעים הנראים לעין, החלפת תאורה בעת הצורך ועוד.

חברת אחזקות הדקל הינה חברה וותיקה ומקצועית, המתמחה במתן שירותי ניקיון מקיפים, בסטנדרטים הגבוהים ביותר, למגוון חברות, ארגונים ועסקים מהמובילים במשק הישראלי. השירות מותאם באופן אישי למאפייני העסק, לפעילותו, לדרישותיו ולציפיותיו של הלקוח.

 

אולי יעניין אתכם גם...

ניהול ואחזקת מגדלים

בעשור האחרון התרבו מגדלי המגורים בארץ, כמו גם מגדלים המיועדים לעסקים. עם צמיחה זו של המגדלים הופיע אתגר חדש עבור דייריהם: טיפול ותחזוקת מספר רב

קרא עוד »

ניקיון משרדים

לרמת ואיכות ניקיון המשרדים חשיבות רבה בימינו. אם בעבר, ניקיון בסיסי סיפק את בעלי המשרדים, הרי שכיום ברור לכל כי לרמת הניקיון ולנראות המשרד השפעה

קרא עוד »
התחל/י שיחה
צריכים עזרה?
הי, איך אפשר לעזור?
Call Now Button דילוג לתוכן